Resultats de la cerca
Classes particulars aprendre anar en bicicleta per a nenes i nens:
Classes particulars per aprendre a anar en bicicleta
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb un elevat valor ecològic.
Vocabulari (Cast)
Activitats per a ampliar el vocabulari adients de P5 a 6è primària. Aprendre a expressar-nos és un competència clau per a comunicar-nos entre nosaltres de manera efectiva. Aprenguem jugant!
COLÒNIES D'ESQUÍ I SURF DE NEU A LA CERDANYA
Colònies d'esquí i surf de neu per a infants de 6 a 17 anys
Recursos per a l'escola - Temes, exercicis i avaluacions
Recull de fitxes, presentacions, exercicis i avaluacions, d'infantil, 5é i 6é de primària sobre Ciències Socials, Ciències Naturals, matemàtiques i llengua castellana.
Veniu a buscar el tió al Bages
La Figuera a Castellnou de Bages ofereix activitats i allotjament amb pensió completa del dia 6 al 8 de desembre. una masia reformada, ideal per a grups i famílies on passar un cap de setmana familiar
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Contes de la Laura i en Joan
Contes per entendre i apropar la ciència i la recerca als infants d'entre 8 i 10 anys
LLibres escolars Vicens Vives (Catalunya)
Accés lliure als recursos digitals de l'editorial Vicens Vives
Visita Immersiva al Museu Romà de Premià de Mar
El Museu Romà de Premià de Mar ofereix una experiència immersiva per descobrir la vida romana en un edifici octogonal únic, amb restes arqueològiques, mosaics i activitats per a tota la família
Mostrant 351-360 de 547 elements.