Resultats de la cerca
Fitxes d'ortografia: CA QUE QUI CO CU
Fitxes imprimibles de llengua castellana: treballem la C i la QU
Sobreviure a la prehistòria
Us convidem a passar un dia a la prehistòria.
Ciencia i Experiments de arbol ABC
Aprèn ciència a travès d'experiments a casa, respon preguntes curioses i converteix-te en un expert sobre els animals gràcies a aquest recurs
Manualitats pas a pas classificades per edats
Manualitats explicades pas a pas per a infants fins a 3 anys, de 3 a 6 i de 6 a 10 anys.
Fes-te de la colla
La colla del Patapum necessita nous membres per fer front a les seves missions.
Clar com l'aigua!
L'activitat a l'aula Clar com l'aigua! pretén introduir, estructurar i/o reforçar els coneixements sobre el cicle integral de l'aigua i tots els elements que el conformen.
COM T'ESTIMO? prevenció de les violències masclistes i en la parella
Com t’estimo? és una obra de teatre fòrum que complementa i estimula els programes d’intervenció i les accions existents que treballen la informació, la prevenció i la sensibilització de la violència
La Castanyada: contes de nit per explicar de dia
S'explicaran contes de la tardor i de la castanyada de la nostra tradició catalana
Taller "El proper" pastisseria educativa
Cuina dolça amb ingredients de temporada. Taller d’ingredients ecològics i de proximitat amb receptes adaptades a cada estació.
OTSIERA. Al servei del creixement interior
OTSIERA és un espai que comparteix reflexions, activitats i altres recursos al servei de l’educació de la interioritat.
Mostrant 111-120 de 554 elements.