Resultats de la cerca
Agafem el cabàs!
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Granja Aventura Park
Vine a descobrir el món dels animals i de la natura a través de la diversió a Granja d’Aventura Park!
Casa Bofarull
Casa Pairal, Modernista, Anterior al segle XIV, reformada per arquitecte JM JUJOL i GIBERT. Casa visitable.
Banc de sons gratuït del xtec
Recursos sonors per a fer produccions audiovisuals.
EDUCACIÓ EMOCIONAL AMB CAVALLS
Tallers d´educació emocional amb cavalls . En grups de 6-8 nens/es màxim o en grups de família.
COM T'ESTIMO? prevenció de les violències masclistes i en la parella
Com t’estimo? és una obra de teatre fòrum que complementa i estimula els programes d’intervenció i les accions existents que treballen la informació, la prevenció i la sensibilització de la violència
CIÈNCIA EN FAMILIA - LAB 0_6
Acompanya el teu fill o filla en la resolució autònoma dels reptes de ciència i experimentació del Lab 0_6 i gaudiu junts d’una estona d’exploració i descoberta.
Live worksheets. Fitxes interactives
Exercicis interactius de diferents continguts educatius i diferents nivells i idiomes per compartir amb els infants i alumnes
Experiments a casa
Experiments de química pensats per a fer a casa amb infants de 6 - 12 anys.
Qui viu als parcs? La biodiversitat als parcs metropolitans
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat de descoberta de la biodiversitat dels parcs i la seva importància per a l'ecosistema.
Mostrant 181-190 de 551 elements.