Resultats de la cerca
Excursions per escoles i casals al Juliol d'educació emocional
Excursions al juliol dissenyades per millorar l’oferta educativa dels casals d’estiu que organitzen les escoles o els centres d’esplai. Un matí per RESPIRAR NATURA i aprofitar-ho al màxim.
La recepta que canvia el món
Activitat per a casals d’ 1 hora 30 minuts de durada.
Lectures pels més petits
Web on trobarem diferents relats en lletra lligada, de pal o impremta perquè llegeixin els nous lectors
Sigues Tortuga
Espectacle de titelles
Ves-te'n i viu
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Ves-te'n i viu'.
ANEM A BUSCAR EL TIÓ DE NADAL
El Tió de Nadal us espera als boscos de Cantonigròs. Veniu a buscar-lo, us hi esperem!
Jardí Botànic de plantes aromàtiques i medicinals Ecoherbes, visita guiada
Descobrirem de forma interactiva, un món d’experiències sensorials pel que fa a aromes, sabors, textures, colors i propietats de las plantes, els usos actuals i històrics, en diverses civilitzacions.
Catàleg online del Museu del Prado
Catàleg molt extens i acurat de les obres que pertanyen al Museu del Prado.
Descobreix Pineda de Mar!
Descobreix Pineda de Mar mitjançant una gymkana turística virtual per a tota la família!
PONT DE DESEMBRE EN FAMÍLIA A LA NATURA
Passeu el pont de desembre en família i envoltats de natura a les nostres cases de colònies i albergs de muntanya a la Cerdanya, la Vall d'Aran i Berguedà.
Mostrant 341-350 de 547 elements.