Resultats de la cerca
Ens cuidem quan ens estimem
En aquests tallers per a dones grans treballarem l’afectivitat i la sexualitat des d’una perspectiva feminista.
Museu de la Pesca. Palamós Costa Brava. Recursos digitals.
Fonts, eines i recursos digitals per aprendre i conèixer més sobre el mar, la pesca i els pescadors
Aprèn llengua de signes (catalana)
Aprèn els colors, els nombres, les salutacions, els dies de la setmana o els animals en LSC llengua de signes catalana!
Depuradora de Begues
La visita a l'EDAR de Begues, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Adivina la palabra
Endevina la paraula que descriuen els nens. Un joc molt entretingut per a aprendre castellà amb els més petits.
LLibres escolars Vicens Vives (Catalunya)
Accés lliure als recursos digitals de l'editorial Vicens Vives
Juguem amb les paraules: palíndroms, cal·ligrames, rimes i poesies, embarbussaments i anagrames
Trobarem palíndroms: paraules o frases en català i castellà que llegides al revés sonen igual. I jugarem amb la Poesia i els cal·ligrames, descobrint creadors com Salvat-Papasseit i Gloria Fuertes
Un jardí d'olors fet a mida...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! Experiència feta a mida.
Recursos online del Pot Petit
El Pot Petit és un pot molt màgic, ple de música, teatre, cançons i personatges divertits!
Agafem el cabàs!
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Mostrant 51-60 de 554 elements.