Resultats de la cerca
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
La Clau del Canvi
El taller participatiu vol conscienciar i sensibilitzar a la ciutadania sobre el canvi climàtic i donar a conèixer aspectes concrets com la mitigació o l'adaptació
Coneix l'antic Egipte
Espectaculars recorreguts virtuals pels temples, tombes, i museus d'Egipte per conèixer i sentir Egipte.
Extraescolar online de programació
Codelearn permet que cada alumne aprengui diferents llenguatges de programació al seu ritme, en funció del seu temps de dedicació i la seva facilitat per aprendre.
Planta de compostatge de Torrelles de Llobregat
Visita a la planta de compostatge de Torrelles de Llobregat tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari
Taller de petjades
Podreu conèìxer la fauna de fa 12 milions d’anys realitzant la petjada de l’animal que trieu.
La mosqueta, recursos per infants amb necessitats especials
Conjunt d'activitats destinades a nens i nenes amb discapacitats motrius, sensorial, cognitives i emocionals, i en general a tota la població infantil fins a 4 anys.
Recusos del Natural History Museum de Londres
Fantàstica web del Museu d'Historia Natural de Londres. Hi trobareu articles divulgatius en anglès, galeria de les seves col·leccions i recursos educatius especifics per a infants.
Presentació sobre Budisme
Coneix els budisme i les seves tradicions amb aquesta presentació
Vols descobrir com funciona un parc eòlic?
Visita a peu per una part del Parc Eòlic de Rubió per descobrir com funciona i com es produeix l'energia.
Mostrant 331-340 de 559 elements.