Resultats de la cerca
Rumberta, la Pingüina Gitana
Rumberta és una pingüina, Gitana i Rumbera, que viu al Pol, una terra sempre gelada i blanca. Un dia decideix viatjar pel món per conèixer els colors, tant diversos com són les cultures.
Visita Immersiva al Museu Romà de Premià de Mar
El Museu Romà de Premià de Mar ofereix una experiència immersiva per descobrir la vida romana en un edifici octogonal únic, amb restes arqueològiques, mosaics i activitats per a tota la família
Construïm un molinet de vent!
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Escola de Formació Online i Presencial per professors, alumnes i AMPA
Escola de formació online i presencial amb homologacions privades i de la Generalitat de Catalunya
Salvem les platges metropolitanes
L'activitat s'inicia amb una presentació de la platja i de l'entorn metropolità on es troben. Es visiten espais naturals amb uns ecosistemes molt especials
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Caixa Forum Girona
Microexposicions, cicles de conferències i activitats educatives, a l'abast de tothom.
Depuradora del Besòs
La visita a l'EDAR de Besòs, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia. del Ceramista Antoni Serra Fiter
COLÒNIES D'ESQUÍ I SURF DE NEU A LA CERDANYA
Colònies d'esquí i surf de neu per a infants de 6 a 17 anys
Mostrant 111-120 de 558 elements.