Resultats de la cerca
Galeria online del British Museum
Visita el British Museum sense moure't de casa!
Un Dia a Pagès, a Mas la Coromina (La Garrotxa)
A través d’una visita vivencial i pedagògica apta per a tota la família, passarem una estona agradable entre els camps i les vaques i podreu conèixer com és un dia a pagès.
Joc d'enigmes Verdaguer
Activitat familiar autònoma. Joc de pistes pels carrers de Folgueroles i la Casa Museu Verdaguer. 4€ per participant.
Qui viu als parcs? La biodiversitat als parcs metropolitans
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat de descoberta de la biodiversitat dels parcs i la seva importància per a l'ecosistema.
Entramats industrials
Meec! Aquest és l'avís per entrar a la fàbrica tèxtil Us ensenyem el dia a dia d'una fàbrica tèxtil i les persones que hi treballen en ella.
Menys soroll i més somriures
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Extraescolar programació
Extraescolar de programació per a nens i nenes de 10 a 16 anys.
ESCOLETA TRAIL-RUNNING DE REUS
La nostra Escoleta de TrailRunning neix amb la voluntat d’apropar els més petits i els joves al medi natural tot aprofitant eines relacionades amb activitats i entrenament que impliqui exercici físic.
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Activitat per a casals de dues hores de durada.
Depuradora de Begues
La visita a l'EDAR de Begues, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Mostrant 121-130 de 558 elements.