Resultats de la cerca
Portes obertes a la Biblioteca de Catalunya
Cada 23 d'abril, diada de Sant Jordi, la Biblioteca de Catalunya obre les portes
El twister de l'aigua
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
Adivina la palabra
Endevina la paraula que descriuen els nens. Un joc molt entretingut per a aprendre castellà amb els més petits.
Aigua i biodiversitat al parc de Can Zam
Activitat per a casals d'1 hora Activitat que dona a conèixer els beneficis ambientals de les zones verdes urbanes, especialment les que tenen aigua (llac, basses...) pel paper clau en la conservació
Canals de Youtube Learn@Home
Projecte de Youtube Learn@Home per a classificar canals educatius per nivells. Des de BabyFirst Learn Colors fins a documentals de National Geographic o el canal especial de la NASA Kids.
Coneix el riu
Conjunt de recursos educatius amb informació dels ecosistemes aquàtics: rius, riberes i zones humides.
Joc de pistes al Castell de Montjuïc
El Castell de Montjuïc proposa als més petits conèixer el Castell a través del nostre nou joc de pistes, una activitat per gaudir amb tota la família!
Col·lecció online del Museu d'Història de Catalunya
Descobreix la història de Catalunya a través de la col·lecció online del Museu d'Història de Catalunya.
Imprimibles educatius
Imprimibles de tot tipus, d'infantil a primària.
Joc del romànic del Lluçanès
Descobreix el romànic del Lluçanès en família amb aquest joc gratuït i interactiu. Supera reptes, respon preguntes i valida les respostes en línia mentre gaudeixes del patrimoni i la natura.
Mostrant 31-40 de 554 elements.