Resultats de la cerca
Si haguéssim nascut a Tàrraco
Som romans
El llibre de Kells
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'El llibre de Kells'.
Tàrraco 360º
Recorregut virtual en 3D pels monuments del Patrimoni de la Humanitat de la ciutat de Tarragona en 3D
Un mos en família
Preparem un esmorzar saludable i de proximitat en família
Una bossa de bales
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Una bossa de bales'.
Taller de petjades
Podreu conèìxer la fauna de fa 12 milions d’anys realitzant la petjada de l’animal que trieu.
50 idees per a introduir la natura a casa
Llistat d'idees per a jugar i decorar la casa amb elements naturals.
La fundació d'una colònia romana
Visita i taller adreçat a les famílies amb infants d'entre 6 i 12 anys
Visita teatralitzada a la Muntanya de Sal
“GEOTOK, LA VUITENA MERAVELLA” Un grup de geòlegs Tiktokers s’han proposat participar al repte mundial #EightWonder, per buscar la vuitena meravella del món, i la seva aposta és la Muntanya de Sal.
Visita teatralitzada: Les fabuloses històries de l’Esquerda explicades per Floduc el bufó.
Utilitzant diferents recursos visuals un bufó molt tafaner explica totes les històries que coneix sobre l’Esquerda i la gent que hi vivia.
Mostrant 131-140 de 558 elements.