Resultats de la cerca
Cebes o tomàquets? Aliments que van venir d'Amèrica
Taller per conèixer els aliments de tota la vida i la seva procedència
Joc de pistes «Tot està per fer i tot és possible»
Descobreix Miquel Martí i Pol en família
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Cerebriti Edu. Plataforma de gamificació. Accés fins a final de curs
Web amb subscripció gratuïta fins a final de curs que permet als docents crear les seves pròpies activitats interactives i accedir a centenars de creades per altres docents.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Mapa religiós de Catalunya
El Mapa religiós de Catalunya és un projecte que té per objectiu identificar i conèixer amb profunditat les comunitats religioses i els llocs de culte de totes les confessions presents a Catalunya.
Design APP's (Lleida)
En aquesta activitat pretenem que l’alumne pugui aprendre a dissenyar App's a través d'una eina de programari lliure per a què els alumnes puguin crear aplicacions per a mòbils.
Museu del Ciment
Visites i activitats al Museu
Qui viu a l'estany?
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat que dona a conèixer la importància dels punts d'aigua naturalitzats per fomentar la biodiversitat urbana.
Tealler de teatre per a joves
El taller de teatre per a joves té com a objectiu la desinhibició, el desenvolupament de la creativitat, la imaginació, les habilitats comunicatives i el treball en equip.
Mostrant 291-300 de 551 elements.