Resultats de la cerca
HEM TROBAT UN NIU DE TORTUGA
Visita dinamitzada per a families amb nens entre 5 i 12 anys.
El conreu de la vinya al parc dels Pinetons
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
CIÈNCIA EN FAMILIA - LAB 0_6
Acompanya el teu fill o filla en la resolució autònoma dels reptes de ciència i experimentació del Lab 0_6 i gaudiu junts d’una estona d’exploració i descoberta.
Fitxes imprimibles Anglès Primària
Exercicis per a repassar totes les competències d'anglès incloses al currículum de primària. Vocabulari, lèxic, gramàtica.
Joc de pistes al jaciment de l'Esquerda
Joc de pistes per descobrir el jaciment de l’Esquerda i els seus 2.500 anys d’història.
Tibidabo des de casa
Des del Parc d'atraccions Tibidabo proposen una sèrie d'activitats lúdiques i educatives per a tota la família per seguir gaudint del parc des de casa.
SALVEM AL DOFÍ ULISSES
Activitat recomanada per famílies amb nens i nenes de 3 a 5 anys.
Origami i Llegendes
Farem juntes diferents figures de paper adaptant-nos a totes les dificultats, a partir dels 6 anys. I per arrodonir l'experiència, també podem provar com fer una figura senzilla amb els ulls embenats
Explora la natura del teu parc
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
Mostrant 401-410 de 546 elements.