Resultats de la cerca
Hola Pantalles!
Parlarem i reflexionarem sobre el paper de la familia per a la introducció saludable de les pantalles en l'infància
Explora la natura del parc de les Planes
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
SALVEM AL DOFÍ ULISSES
Activitat recomanada per famílies amb nens i nenes de 3 a 5 anys.
Les taules de multiplicar
Pàgina web amb recursos per a treballar lúdicament les taules de multiplicar. Activitats virtuals de cada taula autocorregibles i fitxes imprimibles. Molt didàctic i original!
Visita comentada, TRENexperiències: Amples de Via Amples de Via
Voleu saber quant amples de via existeixen al nostre país i on s’utilitzen?
Coneix el riu
Conjunt de recursos educatius amb informació dels ecosistemes aquàtics: rius, riberes i zones humides.
Diccionaris audiovisuals
Recull de diferents diccionaris temàtics en format audiovisual perquè els més menuts aprenguin el nom de moltes coses
Art i Ciència. Què s'amaga rere d'una obra d'art?
Aquesta activitat pretén presentar de ben a prop el món de la Conservació-restauració i mostrar com Art i Ciència es fusionen per a un únic fi: preservar el nostre patrimoni.
Interland
Joc d'aventures en línia per a aprendre sobre seguretat i ciutadania digital, tan interactiu i divertit com ho és navegar en Internet.
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
Mostrant 61-70 de 554 elements.