Resultats de la cerca
En temps de guerra: les trinxeres del Merengue
Visita al tossal del Merengue (Camarasa), escenari clau de la Guerra Civil, per conèixer la memòria dels combatents, la lleva del biberó i les conseqüències del conflicte sobre la població civil.
Si haguéssim nascut a Tàrraco
Som romans
Planta de Compostatge de Sant Cugat del Vallès
Visita a la planta de compostatge de Sant Cugat del Vallès tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari.
Cebes o tomàquets? Aliments que van venir d'Amèrica
Taller per conèixer els aliments de tota la vida i la seva procedència
Visita amb clau a la vila medieval d'Hostalric
Visita autoguiada amb la clau de la vila al Recinte Medieval
Art per acolorir
Plantilles per acolorir inspirades en obes que han format part del Centre d'Art Contamporani de Màlaga com Peter Halley, Sylvie Fleury o Graciela Hasper, entre altres.
Matemàtiques per a primària amb Matecitos
Pàgina web i canal de YouTube per aprendre matemàtiques de primària amb els Matecitos: uns dibuixos animats educatius!
Ta-Tum, on els llibres cobren vida
Plataforma educativa gamificada per a dinamitzar la lectura. Conté una enorme biblioteca oberta amb llibres educatius i novel·les per a totes les edats.
Taller "El de sempre" pastisseria educativa
Explorant les cultures del món a través de la pastisseria. Taller de cuina de postres típiques de diferents països.
Mostrant 61-70 de 554 elements.