Resultats de la cerca
"RELACIÓ HUMANS-ANIMALS "
i que tenim avui amb els animals que viuen a la comarca d’Osona.
Buda 2: Camí a la il·luminació
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Buda 2'.
VISTA UNA CASA DE PAGÈS TRADICIONAL
Mas Casablanca és una casa de pagès tradicional catalana, oferim visites per famílies i per grups. Podreu conèixer de ben a prop tal com es vivia abans i descobrir tots els animals de la granja.
Classes particulars aprendre anar en bicicleta per a nenes i nens:
Classes particulars per aprendre a anar en bicicleta
Escape Tour del Serpent de Manlleu
Mysterium Serpentis
Koalatext gratuït amb eBiblioCat: Activitats d'anglès
Web on trobarem exercicis interactius classificats per temàtica i per nivell per aprendre anglès, des de 6 a 13 anys. Un dels millors que es pot trobar, i gratuït gràcies a eBiblioCat.
The Museum of the World by British Museum
Museu virtual creat pel British Museum de Londres on es pot veure en una línia temporal, dividida per continents, els diferents objectes que caracteritzen les èpoques i les cultures.
Els nombres romans
Jocs interactius, video i generador d'exercicis per treballar els nombres romans.
Museu de la Pesca. Palamós Costa Brava. Recursos digitals.
Fonts, eines i recursos digitals per aprendre i conèixer més sobre el mar, la pesca i els pescadors
Contes de la Laura i en Joan
Contes per entendre i apropar la ciència i la recerca als infants d'entre 8 i 10 anys
Mostrant 501-510 de 551 elements.