Resultats de la cerca
Joc d'enigmes Verdaguer
Activitat familiar autònoma. Joc de pistes pels carrers de Folgueroles i la Casa Museu Verdaguer. 4€ per participant.
Boscos de ciutat? L'ecologia del parc
Activitat per a casals d'1 hora de durada. L'activitat 'Boscos de ciutat? L'ecologia del parc' aproxima els alumnes al concepte de serveis ambientals que els parcs forestals duen a terme.
Depuradora de Montcada + Casa de les Aigues de Montcada i Reixac
La vista s'inicia a la depuradora, on es realitzarà l'itinerari per la instal·lació i després els participants es dirigiran cap a la Casa de les Aigües
Coneix les religions de Catalunya
Aquesta pàgina web pretén acostar a l’alumnat d’ESO a la realitat de la diversitat religiosa del seu entorn.
Taller: l'`hàbit, la casulla i la capa
Taller d’indumentària medieval al Monestir de Sant Cugat.
Taller "El de sempre" pastisseria educativa
Explorant les cultures del món a través de la pastisseria. Taller de cuina de postres típiques de diferents països.
Depuradora del Besòs
La visita a l'EDAR de Besòs, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Presentació sobre Budisme
Coneix els budisme i les seves tradicions amb aquesta presentació
Didactalia. Mapes interactius
Recurs per aprendre de forma divertida la geografia mundial. HI trobarem mapes cartogràfics, geogràfics i polítics d'arreu del món.
Mostrant 11-20 de 558 elements.