Resultats de la cerca
Taller de petjades
Podreu conèìxer la fauna de fa 12 milions d’anys realitzant la petjada de l’animal que trieu.
Aprèn sobre els animals amb els Germans Kratt
Vídeos de la sèrie de televisió dels germans Kratt, 2 zoòlegs que expliquen els animals d'una manera molt entretinguda
Granja Aventura Park
Vine a descobrir el món dels animals i de la natura a través de la diversió a Granja d’Aventura Park!
Sobreviure a la prehistòria
Us convidem a passar un dia a la prehistòria.
Contes de la Laura i en Joan
Contes per entendre i apropar la ciència i la recerca als infants d'entre 8 i 10 anys
Vida a pagès a Can Calopa
Rememora la vida antiga posant-te en la pell dels pagesos i coneix les tasques a dur a terme en una finca agrícola única situada al cor de Collserola.
Visita comentada, TRENexperiències: Els viatges de luxe
A finals del segle XIX i principis del XX, van existir aquests tipus de trens de passatgers on es vivia una experiència molt especial de viatge amb tren. Vols saber com era?
JOC DE PISTES: EL BISBE OLIBA I EL MANUSCRIT PERDUT
És la proposta de joc de pistes destinat a famílies amb fills de 6 a 12 anys, per a descobrir la ciutat així com l'empremta que hi va deixar l'emblemàtica figura del bisbe i abat
COLÒNIES D'ESTIU PARC NATURAL DELS PORTS
Els nens/es viuran i experimentaran uns dies plens d'activitats de muntanya, orientació, gimcanes, tallers, aprenentatges i (des)connexió al cor del Parc Natural dels Ports a 1100 m. d'altura.
LA TORTUGA FLORETA AL CRAM
Activitat per famílies amb nens de 3 a 5 anys.
Mostrant 201-210 de 554 elements.