Resultats de la cerca
Vestigis, el joc per descobrir les 5 rutes de l'Estanis!
Vine a Olèrdola, entra a vestigis.cat i ja podeu començar! RECORDA! Cal tenir els permisos de localització activats, ja que només podreu jugar in situ I si t'agrada l’experiència, comparteix-la!
Generador d'exercicis de Matemàtiques - egenra
Generador d'operacions matemàtiques amb solució
Ecoparc de la Zona Franca (Barcelona)
L'Ecoparc de Barcelona duu a terme un procés de pretractament per als residus provinents de la fracció resta recollida amb el contenidor gris
Rock en família: crea la teva banda
Forma la teva pròpia banda de rock en família! Dissenyeu el vostre logo, assageu amb instruments adaptats i pugeu a l’escenari del museu en una mini actuació plena de ritme i diversió.
Posem ordre a la història
Acompanyeu la historiadora més despistada del museu i ajudeu-la a posar els objectes de les diferents sales. Aconseguireu esbrinar quin objecte pertany a cada època històrica?
ELS CLINQUERONS I EL TRESOR D'ASLAND
Els Clinquerons i les Clinquerones són uns follets que ronden per aquestes muntanyes. Són molt trapelles. Han obert el cofre d'Asland i s'han emportat el que hi havia dins. Ajuda'ns a trobar-ho!
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
Figures geomètriques
Fitxes de figures geomètriques retallables
MATeorit. Joc matemàtic
Tens una missió molt especial. Salva el planeta de l'impacte d'un meteorit resolent bé les sumes des de la teva nau espacial.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Mostrant 461-470 de 551 elements.