Resultats de la cerca
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb un elevat valor ecològic.
Didactalia. Mapes interactius
Recurs per aprendre de forma divertida la geografia mundial. HI trobarem mapes cartogràfics, geogràfics i polítics d'arreu del món.
Jornada de Portes Obertes per a les famílies i públic en general 2026 a la UdG
La Jornada de Portes Obertes es durà a terme el 09 de maig per a les famílies i públic en general.
Pintacares Taurorrífic
Converteix-te en la bestiola més taurorrífica del fons del mar! Et maquillarem perquè aquest Halloween et transformis en allò que vulguis i brillis entre taurons.
Experiments científics casolans
Recull d'experiments científics senzills explicats pas a pas i amb fotografies, especialment per a infantil i primària.
Rere els passos de Darwin
Joc tipus break-out (scaperoom) acompanyant Darwin en el seu llarg viatge. Temàtica: l'Evolució.
Caixa Forum Girona
Microexposicions, cicles de conferències i activitats educatives, a l'abast de tothom.
Construïm un molinet de vent!
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Extraescolar Modelatge amb Honey Clay - Poblenou
Activitat artística de modelatge on s’utilitza l'argila de colors Honey Clay, que s’asseca a l’aire, no taca, no és tòxica i està especialment dissenyada per a activitats amb infants.
Déu meu, però què t'hem fet?
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Déu meu, però què t'hem fet?'.
Mostrant 131-140 de 554 elements.