Resultats de la cerca
Hola Pantalles!
Parlarem i reflexionarem sobre el paper de la familia per a la introducció saludable de les pantalles en l'infància
KARTING SALOU
Activitat esportiva per tots els públics
Experiència creativa de papiroflèxia
Taller lúdic, creatiu i emotiu per a passar una bona estona aprenent i gaudint.
Qui és l'Esquerda?
Recurs digital interactiu que permet descobrir el jaciment recorrent a peu diferents punts geolocalitzats i superar tot tipus de proves.
Fum i Carbó
Aquesta activitat es realitza a partir d'un recull d'història oral amb els veritables protagonistes de la Història, persones anònimes que la van viure.
The Museum of the World by British Museum
Museu virtual creat pel British Museum de Londres on es pot veure en una línia temporal, dividida per continents, els diferents objectes que caracteritzen les èpoques i les cultures.
Cuidem la salut de la Terra
Amb aquesta activitat s'aprenen diferents tipus de contaminació que afecta al nostre entorn i a nosaltres: la contaminació atmosfèrica, olfactiva, acústica i lumínica.
Design APP's (Lleida)
En aquesta activitat pretenem que l’alumne pugui aprendre a dissenyar App's a través d'una eina de programari lliure per a què els alumnes puguin crear aplicacions per a mòbils.
ARBORETUM DE LES BRUIXES I BANDOLERS
L'Arborètum de Bruixes i Bandolers és un espai que s’ha volgut recuperar dotant-lo de personalitat i aprofitar la zona enjardinada amb un gran potencial com a espai interpretatiu i de sensibilització
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Mostrant 71-80 de 555 elements.