Resultats de la cerca
Experiments científics casolans
Recull d'experiments científics senzills explicats pas a pas i amb fotografies, especialment per a infantil i primària.
Visor de fauna
Saps quins animals podem trobar als parcs i platges del territori metropolità? Aquí t'oferim un petit recull. Si voleu saber-ne més, podeu consultar la web visorfauna.amb.cat/viewer/amb
Didactalia. Mapes interactius
Recurs per aprendre de forma divertida la geografia mundial. HI trobarem mapes cartogràfics, geogràfics i polítics d'arreu del món.
Smithsonian Learning Lab
Smithsonian Learning lab és un projecte que dona suport a un aprenentatge profund i significatiu amb un conjunt de recursos en línia realment interessants.
DESCOBREIX EL CIARGA
L’espai familiar i el paquet Descobreix el CIARGA presenten noves maneres lúdiques i participatives d’acostar la història als nens i nenes adaptades a les necessitats del públic familiar.
Portes obertes a la Biblioteca de Catalunya
Cada 23 d'abril, diada de Sant Jordi, la Biblioteca de Catalunya obre les portes
Adivina la palabra
Endevina la paraula que descriuen els nens. Un joc molt entretingut per a aprendre castellà amb els més petits.
El poble gitano vist amb llums i ombres
Descobriu el teatre d'ombres gitanes
PEDAGOMÀGIA
La cara pedagògica de la màgia mitjançant un Taller de Màgia pensat per a docents de qualsevol nivell.
Fauna Marina
Diferents recursos per aprendre sobre la fauna i flora dels mars i oceans de la Terra
Mostrant 141-150 de 555 elements.