Resultats de la cerca
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb un elevat valor ecològic.
Atrapant l'aire!
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
Jornada de Portes Obertes per a les famílies i públic en general 2026 a la UdG
La Jornada de Portes Obertes es durà a terme el 09 de maig per a les famílies i públic en general.
ICEBERG
Una reivindicació de les problemàtiques socials i estructurals que afecten la joventut.
La biodiversitat del parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada.
Pedals al parc de la Fontsanta
L'activitat "Pedals al parc" permet descobrir els beneficis i serveis ambientals i socials d'un espai verd urbà mentre es fa ús d'un mitjà de transport sostenible: la bicicleta.
Aprèn les hores
Jocs interactius per aprendre les hores del rellotge.
EL VOLCÀ CROSCAT A CEGUES!!
Visita al Volcà del Croscat per descobrir com es forma un volcà, quins materials expulsa durant la seva erupció, quin aprofitament en treu l'home i tot... completament a cegues, amb els ulls tapats i
15 activitats pel Dia de la Dona en la Ciència
15 activitats educatives per a totes les edats relacionades amb la recerca de 15 dones científiques.
Generador de fitxes d'operacions matemàtiques
Web que et permet generar automàticament fulles de Sumes i Restes, Multiplicacions i Divisions que pots personalitzar i adaptar a les necessitats dels infants.
Mostrant 191-200 de 555 elements.