Resultats de la cerca
El meu fill s'agrada? Prevenim els TCA des de casa
Xerrada de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Visita d'Oleoturisme
Coneix de primera mà el món de l'oli d'oliva.
Mapa religiós de Catalunya
El Mapa religiós de Catalunya és un projecte que té per objectiu identificar i conèixer amb profunditat les comunitats religioses i els llocs de culte de totes les confessions presents a Catalunya.
Un dia a l'època medieval
L'època medieval tan antiga i fascinant
Audiocontes i descarregables Editorial Nanit
Activitats i idees per gaudir dels contes de l'editorial Nanit basats en cançons de grups catalans: il·lustracions per pintar, jocs, propostes d'educació emocional, guies per encetar converses, etc.
Cebes o tomàquets? Aliments que van venir d'Amèrica
Taller per conèixer els aliments de tota la vida i la seva procedència
MOU-TE BÉ PLAY AND LEARN
Joc interactiu on-line per educar en la mobilitat segura i responsable.
El tresor perdut de la Remolina | Museu del Renaixement
La Remolina convida els infants a descobrir el Renaixement amb proves d’enginy i creativitat al Palau de Requesens!
LA GRAN CANICADA D'EN JAN
Grans circuits cooperatius amb 1.000 caniques. Instal·lació participativa pensada per a totes les edats. Arquitectura, matemàtiques, física, geometria i joc viscuts a través de les emocions.
Extraescolar Modelatge amb Honey Clay - Poblenou
Activitat artística de modelatge on s’utilitza l'argila de colors Honey Clay, que s’asseca a l’aire, no taca, no és tòxica i està especialment dissenyada per a activitats amb infants.
Mostrant 61-70 de 554 elements.