Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi o deixa en blanc per tota Catalunya

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

Les taules de multiplicar

Pàgina web amb recursos per a treballar lúdicament les taules de multiplicar. Activitats virtuals de cada taula autocorregibles i fitxes imprimibles. Molt didàctic i original!

TOUR DE LA BATALLA DE L’EBRE

La Batalla de l’Ebre va ser el principal episodi de la Guerra Civil Espanyola (1936-1939). Basant-se en una estratègia més política que militar per dilatar el conflicte, i situar-lo al tauler geopolít

Música en colors

Ofereix una forma alternativa i simplificada d’ensenyar la música i el piano mitjançant activitats amb els objectius basats en la nostra metodologia educativa de lleure

Guitarres amb història

Descobreix guitarres mítiques a través d’un conte teatralitzat i crea la teva guitarra reciclada amb nom propi i estil musical. Acaba exposant-la com una autèntica estrella del rock!
Mostrant 121-130 de 554 elements.