Resultats de la cerca
Cap de setmana ibèric!
El primer cap de setmana d'octubre el Museu d'Arquitectura de Catalunya celebra el Cap de Setmana Ibèric!
La Castanyada: contes de nit per explicar de dia
S'explicaran contes de la tardor i de la castanyada de la nostra tradició catalana
National Museum of Natural History
Visita virtual per totes les sales del Museu d'Història Natural de l’Smithsonian
Museus d'art
Llistat d'alguns museus del nostre territori i internacionals amb galeries i visites virtuals de gran qualitat per gaudir i aprendre sense sortir de casa.
Els amics de la cinglera basàltica
Itinerari gamificat amb realitat augmentada per descobrir el patrimoni geològic de Castellfollit de la Roca.
Déu meu, però què t'hem fet?
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Déu meu, però què t'hem fet?'.
L'aventura de l'aigua
Activitat per a casals d' 1 hora de durada.
HEM TROBAT UN NIU DE TORTUGA
Visita dinamitzada per a families amb nens entre 5 i 12 anys.
Llums i ombres del Montsacopa
Vespres al volcà d'Olot, història, natura i panoràmiques.
Art i Ciència. Què s'amaga rere d'una obra d'art?
Aquesta activitat pretén presentar de ben a prop el món de la Conservació-restauració i mostrar com Art i Ciència es fusionen per a un únic fi: preservar el nostre patrimoni.
Mostrant 171-180 de 554 elements.