Resultats de la cerca
EL LLADRE DELS MUSEUS D'OSONA
Descobreix el Misteri del Lladre dels Museus a Osona. Recull el quadern a qualsevol museu i resol els enigmes per atrapar El Fantasma.
Depuradora de Sant Feliu de Llobregat
La visita a l'EDAR de Sant Feliu de Llobregat, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Recursos educatius del Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC)
El CSIC ens proposa diferents webs amb recursos diferents per aprendre sobre ciència, astronomia, la llum, etc.
Sistema solar interactiu
Simulador que permet realitzar un recorregut per el sistema solar increïblement precís que us permetrà explorar els planetes, el cel nocturn i l’espai exterior en temps real.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Depuradora de Gavà i les dunes litorals: un ecosistema singular.
Permet comprendre quines són les fases i els diferents processos que es fan en una depuradora i el seu paper en el manteniment de la qualitat de l'aigua dels espais naturals propers.
SALVEM AL DOFÍ ULISSES
Activitat recomanada per famílies amb nens i nenes de 3 a 5 anys.
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
CORBERA D’EBRE, EPICENTRE DE LA BATALLA DE L’EBRE
La Batalla de l'Ebre va ser el principal episodi de la Guerra Civil Espanyola (1936-1939). Basant-se en una estratègia més política que militar per dilatar el conflicte, i situar-lo al tauler geopolít
Música en colors
Ofereix una forma alternativa i simplificada d’ensenyar la música i el piano mitjançant activitats amb els objectius basats en la nostra metodologia educativa de lleure
Mostrant 181-190 de 555 elements.