Resultats de la cerca
En temps de guerra: les trinxeres del Merengue
Visita al tossal del Merengue (Camarasa), escenari clau de la Guerra Civil, per conèixer la memòria dels combatents, la lleva del biberó i les conseqüències del conflicte sobre la població civil.
Lectures pels més petits
Web on trobarem diferents relats en lletra lligada, de pal o impremta perquè llegeixin els nous lectors
Papiroflèxia i emoció
La papiroflèxia és l'art de crear figures o models amb paper. Aquesta activitat aporta un ampli ventall de beneficis (veure PDF adjunt)
La Frida i el senyor Lin
Un itinerari d’exploració compartida sobre el creixement interior. Què implica créixer per dins?
Recursos educatius del Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC)
El CSIC ens proposa diferents webs amb recursos diferents per aprendre sobre ciència, astronomia, la llum, etc.
El twister de l'aigua
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
Creador d'exercicis i exàmens per primària i secundària
Web per crear exercicis d'escriptura, matemàtiques (sumes, restes, i multiplicacions) i anglès de forma molt senzilla i pràctica
Menys soroll i més somriures
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Clar com l'aigua!
L'activitat a l'aula Clar com l'aigua! pretén introduir, estructurar i/o reforçar els coneixements sobre el cicle integral de l'aigua i tots els elements que el conformen.
Fes-te de la colla
La colla del Patapum necessita nous membres per fer front a les seves missions.
Mostrant 81-90 de 555 elements.