Resultats de la cerca
I ara, on he d'anar?
Activitat familiar que ens permetrà conèixer una mica més el territori de parla catalana a través de la literatura. Sempre acompanyats de la Pepa Pla, la viatgera més gran dels Països Catalans!
Passeig en Telecabina a La Molina
El telecabina és la passejada ideal fins a la zona més alta de l'estació, el refugi Niu de l'Àliga
Taller d'iniciació al tir amb arc, amb SoftcombatBCN
Taller en el cual els monitos instruiràn als apuntats a disparar amb arc y fletches de punta d'escuma tova, completament segur! ; Divertit, lúdic i entretingut, taller per a totes les edats
Guía d'Ocells
Catàleg d'aus elaborat per la Sociedad Española de Ornitología on trobareu molta informació, imatges i els cants de centenars d'aus que passen o viuen a la península
Taller familiar de robòtica: Introducció als videojocs amb Bloxels
A l'Ecomuseu Farinera arriba un nou taller familiar!
Camina descalç
Aquest sender us farà gaudir de noves sensacions a través del sentit del tacte, però també de la vista, de l’olfacte i de l’oïda. Una activitat que us ajudarà a respectar i a estimar l'entorn.
Jornada de Portes Obertes per a les famílies i públic en general 2026 a la UdG
La Jornada de Portes Obertes es durà a terme el 09 de maig per a les famílies i públic en general.
Enciclopèdia Virtual dels vertebrats Espanyols
Portal d'informació en línia sobre la història natural dels vertebrats espanyols.
COM ES RESCATA UNA TORTUGA MARINA?
Activitat recomanada per famílies amb nens i nenes a partir de 5 anys.
Mostrant 281-290 de 558 elements.