Resultats de la cerca
L'aire que respirem
L'activitat es desenvolupa a l'aula i permet reflexionar sobre els principals contaminants atmosfèrics, les fonts de contaminació al territori metropolità (naturals i antropogèniques).
Visita comentada, TRENexperiències: Amples de Via Amples de Via
Voleu saber quant amples de via existeixen al nostre país i on s’utilitzen?
La fundació d'una colònia romana
Visita i taller adreçat a les famílies amb infants d'entre 6 i 12 anys
Descobrir Catalunya des de casa
Galeria virtual amb els paisatges més bonics de Catalunya, les illes Balears i el País Valencià
Joc de pistes «Tot està per fer i tot és possible»
Descobreix Miquel Martí i Pol en família
Cursos online gratuits de la UAB per Batxillerat
La UAB ofereix els seus cursos MOOC als centres de Secundària, ja que alguns d’ells poden ser d’utilitat per a docents i alumnes.
El tresor perdut de la Remolina | Museu del Renaixement
La Remolina convida els infants a descobrir el Renaixement amb proves d’enginy i creativitat al Palau de Requesens!
Aprenem sobre òpera
En aquest web trobareu informació molt acurada i adaptada als infants sobre l'òpera, des del director de l'orquestra a l'equip artístic i tots els oficis del teatre. També conté partitures simples!
Taller "L'ideal" pastisseria educativa
Crea el teu propi pastís únic. Taller per a famílies per dissenyar el seu propi pastís de celebració.
DESCOBREIX EL CASTELL DE PENYAFORT
Vine amb família i amics i gaudeix de l’activitat Descobreix el Castell on a través d’una gimcana podràs fer tota una descoberta de la història i les diferents etapes del castell. T’hi atreveixes?
Mostrant 191-200 de 558 elements.