Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi o deixa en blanc per tota Catalunya

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

Imhotep i el faraó

Una narració que ens endinsa en el món egipci de fa cinc mil anys, els temps de la primera de les piràmides. Un itinerari de recerca sobre l’aventura del coneixement i de la vida.

CREEPY HALLOWEEN

El pla perfecte per passar un dia de Halloween en l’espectacular entorn del Poble Espanyol de Barcelona amb decoracions, personatges, música en directe, tallers d'artesania i moltes sorpreses més!

Rumberta, la Pingüina Gitana

Rumberta és una pingüina, Gitana i Rumbera, que viu al Pol, una terra sempre gelada i blanca. Un dia decideix viatjar pel món per conèixer els colors, tant diversos com són les cultures.

Una finestra al Miocè

Visitar-la us pot donar resposta a preguntes com: Per què als Hostalets hi ha tants de fòssils? ¿Quines espècies s’hi han trobat? Per què als Hostalets hi ha tantes restes de primats?
Mostrant 41-50 de 554 elements.