Resultats de la cerca
Banc de sons gratuït del xtec
Recursos sonors per a fer produccions audiovisuals.
DESCENS EN KAYAK PER L' EBRE
Diferents rutes atriar, us recomanem especialment, alguna d' aquestes tres:(.les tres aproximadament d´una durada de 2H30 Min) Vinebre a Mora la Nova De Garcia a Benissanet De Móra a Miravet.
Planetari familiar: estels sobre el mar
Us esperem per viure junts una aventura estel·lar inoblidable!
Visita guiada en família "Explora Montblanc"
Tens la possibilitat de conèixer la història, les anècdotes i les tradicions que fan de Montblanc una #VilaAmbCaràcter. Visita recomanada per a nens i nenes d'entre 7 i 12 anys.
Conte: 'El núvol ensopit'
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Coneix les religions de Catalunya
Aquesta pàgina web pretén acostar a l’alumnat d’ESO a la realitat de la diversitat religiosa del seu entorn.
Les Aventures de l'Aurèlius
Les Aventures de l’Aurèlius és una activitat de dinamització lectora. A cada aventura es treballa un tema concret.
Museu del Ciment
Visites i activitats al Museu
Fauna Marina
Diferents recursos per aprendre sobre la fauna i flora dels mars i oceans de la Terra
Vine a fer de pastor@ per un dia
Vine un matí a gaudir i conèixer l'ofici de pastor@ acompanyant-nos a fer les pastures amb les nostres cabres pel Parc de Collserola.
Mostrant 61-70 de 555 elements.