Resultats de la cerca
Una finestra al Miocè
Visitar-la us pot donar resposta a preguntes com: Per què als Hostalets hi ha tants de fòssils? ¿Quines espècies s’hi han trobat? Per què als Hostalets hi ha tantes restes de primats?
BESTIOLES DE NIT
Ombres de cuques, sons de gripaus, vols d’ocells nocturns!
Descobrir Catalunya des de casa
Galeria virtual amb els paisatges més bonics de Catalunya, les illes Balears i el País Valencià
Imprimibles per educació primària
Fitxes imprimibles per a primària: operacions matemàtiques, laberints, sopes de lletres, ortografia i ciències naturals entre altres.
OTSIERA. Al servei del creixement interior
OTSIERA és un espai que comparteix reflexions, activitats i altres recursos al servei de l’educació de la interioritat.
Triescape Miquel Martí i Pol i Roda de Ter
Joc triple: gimcana, geocerca i joc d’escapada.
Ajuda a la lectura: Glifing i Gliffish
Mètode d’entrenament de la lectura en català i castellà i Mètode de lectura anglesa amb el mètode glifing
Canals de Youtube Learn@Home
Projecte de Youtube Learn@Home per a classificar canals educatius per nivells. Des de BabyFirst Learn Colors fins a documentals de National Geographic o el canal especial de la NASA Kids.
El poble gitano vist amb llums i ombres
Descobriu el teatre d'ombres gitanes
Jocs de Ciències Socials
Activitats educatives interactives d'història, geografia i vida en societat.
Mostrant 151-160 de 558 elements.