Resultats de la cerca
El Pas Dels Llops
Són uns reportatges sobre boscos, de la gent, entitats que fan recerca, investigació, reintroducció d'espècies de fauna a Catalunya. Els trbareu a Spotify.
BESTIOLES DE NIT
Ombres de cuques, sons de gripaus, vols d’ocells nocturns!
LLibres escolars Vicens Vives (Catalunya)
Accés lliure als recursos digitals de l'editorial Vicens Vives
LA GRAN CANICADA D'EN JAN
Grans circuits cooperatius amb 1.000 caniques. Instal·lació participativa pensada per a totes les edats. Arquitectura, matemàtiques, física, geometria i joc viscuts a través de les emocions.
Musica, dansa i ritmes
Recull de diferents propostes per treballar la música, els ritmes, i el moviment lliure i la dansa
Un Dia a Pagès, a Mas la Coromina (La Garrotxa)
A través d’una visita vivencial i pedagògica apta per a tota la família, passarem una estona agradable entre els camps i les vaques i podreu conèixer com és un dia a pagès.
Crea ciutats de Paper!
Imprimibles per a pintar i jugar!
Taller creatiu: Fem un tió de xocolata en 2D
Bon Nadal! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
DESCOBREIX EL CASTELL DE PENYAFORT
Vine amb família i amics i gaudeix de l’activitat Descobreix el Castell on a través d’una gimcana podràs fer tota una descoberta de la història i les diferents etapes del castell. T’hi atreveixes?
Mostrant 81-90 de 554 elements.