Resultats de la cerca
Portes obertes a la Biblioteca de Catalunya
Cada 23 d'abril, diada de Sant Jordi, la Biblioteca de Catalunya obre les portes
Experiments a casa
Experiments de química pensats per a fer a casa amb infants de 6 - 12 anys.
Un viatge apassionant
“Un viatge apassionant” joc de pistes per descobrir de Sant Pere de Casserres. Gaudireu d’un lloc d’història, màgia i únic. Gràcies a 10 enigmes fareu un recorregut pel joc, convertits en un monjo.
L'aventura de l'aigua
Activitat per a casals d' 1 hora de durada.
Camina descalç
Aquest sender us farà gaudir de noves sensacions a través del sentit del tacte, però també de la vista, de l’olfacte i de l’oïda. Una activitat que us ajudarà a respectar i a estimar l'entorn.
PEDAGOMÀGIA
La cara pedagògica de la màgia mitjançant un Taller de Màgia pensat per a docents de qualsevol nivell.
Poesia@.com
Recurs online de l'Edu365.cat
MATeorit. Joc matemàtic
Tens una missió molt especial. Salva el planeta de l'impacte d'un meteorit resolent bé les sumes des de la teva nau espacial.
CREEPY HALLOWEEN
El pla perfecte per passar un dia de Halloween en l’espectacular entorn del Poble Espanyol de Barcelona amb decoracions, personatges, música en directe, tallers d'artesania i moltes sorpreses més!
Planta de Compostatge de Sant Cugat del Vallès
Visita a la planta de compostatge de Sant Cugat del Vallès tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari.
Mostrant 31-40 de 555 elements.