Resultats de la cerca
OTSIERA. Al servei del creixement interior
OTSIERA és un espai que comparteix reflexions, activitats i altres recursos al servei de l’educació de la interioritat.
Depuradora del Besòs
La visita a l'EDAR de Besòs, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
El conreu de la vinya al parc dels Pinetons
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
La Frida i el senyor Lin
Un itinerari d’exploració compartida sobre el creixement interior. Què implica créixer per dins?
Orientación Andújar
Recursos educatius, gratuïts i accessibles
Matemàtiques per a primària amb Matecitos
Pàgina web i canal de YouTube per aprendre matemàtiques de primària amb els Matecitos: uns dibuixos animats educatius!
Visita comentada, TRENexperiències: Amples de Via Amples de Via
Voleu saber quant amples de via existeixen al nostre país i on s’utilitzen?
50 experiments i activitats sensorials
En aquest recull trobareu els materials i procediments necessaris per a fer pasta de sal, neu artificial o plastilina casolana a més de moltes activitats de motricitat fina per infantil i primària
Planta de valorització energètica (PVE) de Sant Adrià de Besòs
Visita guiada a la Planta de valorització energètica (PVE) que forma part de la Planta Integral de Valorització de Residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs.
Buda 2: Camí a la il·luminació
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Buda 2'.
Mostrant 41-50 de 555 elements.