Resultats de la cerca
Sobreviure a la prehistòria
Us convidem a passar un dia a la prehistòria.
Una bossa de bales
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Una bossa de bales'.
Visita comentada, TRENexperiències: Amples de Via Amples de Via
Voleu saber quant amples de via existeixen al nostre país i on s’utilitzen?
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Extraescolar programació
Extraescolar de programació per a nens i nenes de 10 a 16 anys.
Quizziz. Jocs per aprendre
Crea qüestionaris o utilitza els ja creats amb aquesta web per posar a prova els coneixements o seguir aprenent de forma divertida
Rock en família: crea la teva banda
Forma la teva pròpia banda de rock en família! Dissenyeu el vostre logo, assageu amb instruments adaptats i pugeu a l’escenari del museu en una mini actuació plena de ritme i diversió.
Veniu a Molló Parc i passeu un dia inoblidable!
Us proposem passar un dia amb la família i/o amics envoltats d’animals en semi-llibertat en un paratge natural preciós. Una sortida diferent que segur que agradarà a petits i a grans.
Caiac de Vinebre a Móra (2-3h)
Una ruta única al riu Ebre, que ens portarà a coneixer algunes de les seves impresionants illes, uns espais naturals protegits increïbles. Activitat guiada i exclusiva
Aprofruita
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Mostrant 21-30 de 555 elements.