Resultats de la cerca
Visita d'Oleoturisme
Coneix de primera mà el món de l'oli d'oliva.
HEM TROBAT UN NIU DE TORTUGA
Visita dinamitzada per a families amb nens entre 5 i 12 anys.
Un Dia a Pagès, a Mas la Coromina (La Garrotxa)
A través d’una visita vivencial i pedagògica apta per a tota la família, passarem una estona agradable entre els camps i les vaques i podreu conèixer com és un dia a pagès.
La fundació d'una colònia romana
Visita i taller adreçat a les famílies amb infants d'entre 6 i 12 anys
Contaminació i canvi climàtic.
Diferents recursos per treballar el tema de la contaminació, el canvi climàtic i el reciclatge
Tira el dau i dibuixa!
Fitxes imprimibles amb jocs d'art: tira el dau i dibuixa la part de la figura que toca! Us divertireu molt dibuixant monstres, castells, picassos i molts mes!
Jocs i manualitats de paper
Recull de manualitats i retallables de paper per crear jocs, material didàctic, figures i molt més. T'atreveixes a fer un tren?
Vine a fer de pastor@ per un dia
Vine un matí a gaudir i conèixer l'ofici de pastor@ acompanyant-nos a fer les pastures amb les nostres cabres pel Parc de Collserola.
Orientación Andújar
Recursos educatius, gratuïts i accessibles
Jardí Botànic de plantes aromàtiques i medicinals Ecoherbes, visita guiada
Descobrirem de forma interactiva, un món d’experiències sensorials pel que fa a aromes, sabors, textures, colors i propietats de las plantes, els usos actuals i històrics, en diverses civilitzacions.
Mostrant 51-60 de 555 elements.