Resultats de la cerca
PEDAGOMÀGIA
La cara pedagògica de la màgia mitjançant un Taller de Màgia pensat per a docents de qualsevol nivell.
Museu de la Pesca. Palamós Costa Brava. Recursos digitals.
Fonts, eines i recursos digitals per aprendre i conèixer més sobre el mar, la pesca i els pescadors
Conte: 'El núvol ensopit'
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
50 experiments i activitats sensorials
En aquest recull trobareu els materials i procediments necessaris per a fer pasta de sal, neu artificial o plastilina casolana a més de moltes activitats de motricitat fina per infantil i primària
Visita comentada, TRENexperiències: La Santa Fe, una catalana potent
Aquesta màquina va ser construida a la Maquinistra Terrestre i Marítima de Barcelona, i va fer el seu primer viatge entre Barcelona i Sant Vicens de Calders. Si voleu saber-ne més, veniu!
Rigoberta i el Windigo (titelles)
Espectacle de titelles sobre consum responsable, medi ambient, canvi climàtic, sostenibilitat, drets humans i drets dels infants.
Visita d'Oleoturisme
Coneix de primera mà el món de l'oli d'oliva.
Deixalleries municipals
Els visitants descobriran durant l'activitat la gran varietat de residus que s'hi poden dur i el tractament que reben per tal de reduir el seu impacte ambiental i aprofitar-ne els materials
Planetari familiar: estels sobre el mar
Us esperem per viure junts una aventura estel·lar inoblidable!
HEM TROBAT UN NIU DE TORTUGA
Visita dinamitzada per a families amb nens entre 5 i 12 anys.
Mostrant 411-420 de 545 elements.