Resultats de la cerca
El poble gitano vist amb llums i ombres
Descobriu el teatre d'ombres gitanes
PLANETA TITELLA AL POBLE ESPANYOL!
El proper 22 i 23 de març torna el millor cap de setmana per als més petits i per a tota la família a Barcelona! Aterreu al Planeta Titella, el Festival de Titelles de Barcelona!
SALVEM AL DOFÍ ULISSES
Activitat recomanada per famílies amb nens i nenes de 3 a 5 anys.
Tast d'espectacles familiars de la Fundació Xarxa
L'aparador de les arts escèniques per al públic familiar
Aprèn sobre els animals amb els Germans Kratt
Vídeos de la sèrie de televisió dels germans Kratt, 2 zoòlegs que expliquen els animals d'una manera molt entretinguda
L'aire que respirem
L'activitat es desenvolupa a l'aula i permet reflexionar sobre els principals contaminants atmosfèrics, les fonts de contaminació al territori metropolità (naturals i antropogèniques).
HEM TROBAT UN NIU DE TORTUGA
Visita dinamitzada per a families amb nens entre 5 i 12 anys.
Thing Link - Crea experiències interactives i tours virtuals
Crea de forma senzilla imatges interactives, recorreguts virtuals i altres experiències interactives amb aquesta eina digital.
Taller d’antropologia física. Els antics habitants de l’Esquerda.
Amb aquest taller ens aproparem a l'antropologia física, la qual ens permet saber com eren els nostres avantpassats: quina esperança de vida tenien, com s'alimentaven, quines malalties patien, etc.
Joc de l'Educació Física a casa
Joc molt entretingut per moure's en família a casa!
Mostrant 211-220 de 554 elements.