Resultats de la cerca
Passeig en Telecabina a La Molina
El telecabina és la passejada ideal fins a la zona més alta de l'estació, el refugi Niu de l'Àliga
Casa Bofarull
Casa Pairal, Modernista, Anterior al segle XIV, reformada per arquitecte JM JUJOL i GIBERT. Casa visitable.
Vols descobrir com funciona un parc eòlic?
Visita a peu per una part del Parc Eòlic de Rubió per descobrir com funciona i com es produeix l'energia.
Experiència creativa de papiroflèxia
Taller lúdic, creatiu i emotiu per a passar una bona estona aprenent i gaudint.
Un món amb menys residus
L'activitat pretén que el grup prengui consciència de la importància de fer una bona gestió dels residus i com podem ajudar a millorar i salvar el planeta
Visita autoguiada en família "Descobreix la persona impostora de Montblanc"
“Descobreix la persona impostora de Montblanc” és una visita autoguiada en família per gaudir, a través del joc, del patrimoni arquitectònic, cultural, natural i agroalimentari de Montblanc.
Arboretum Masjoan
Si voleu gaudir d’un passeig en un entorn idíl·lic aquest és el lloc ideal per desconnectar!
ARBORETUM DE LES BRUIXES I BANDOLERS
L'Arborètum de Bruixes i Bandolers és un espai que s’ha volgut recuperar dotant-lo de personalitat i aprofitar la zona enjardinada amb un gran potencial com a espai interpretatiu i de sensibilització
Chrome Music Lab
Eines musicals creades per Google per a desenvolupar destreses musicals de manera lúdica i molt visual.
Ecoparc de Montcada i Reixac
L'Ecoparc de Montcada i Reixac és un complex de tractament de residus que tracta la fracció d'envasos lleugers, la matèria orgànica i la fracció resta.
Mostrant 21-30 de 555 elements.