Resultats de la cerca
El cabàs de les fitxes per 1r i 2n
Fitxes imprimibles en català i castellà per als cursos de cicle inicial de primària: medi, llengua, matemàtiques.... També fitxes per a P5!
El tresor de la Quimeta
Recorreu el museu seguint les pistes i descobrint a on s’amaga el tresor
CASAL TERAPEUTIC D'ESTIU PER A INFANTS DE 3 A 9 ANYS i COLÒNIES D'ESTIU PER A INFANTS DE 4 A 14 ANYS
Un Casal de 3 setmanes (en horari de 9 a 14h), on realitzem varies sessions de teràpia al dia, contextualitzades en una dinàmica de casal d'estiu o unes colònies d'estiu de 5 dies.
Trail running - Escola de trail running
Vine a conèixer i estimar la natura descobrint o perfeccionant el trail running amb els entrenaments setmanals del Centre Excursionista de Catalunya.
Sistema solar interactiu
Simulador que permet realitzar un recorregut per el sistema solar increïblement precís que us permetrà explorar els planetes, el cel nocturn i l’espai exterior en temps real.
Aprofruita
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Classes virtuals d'Història de la professora Caty González
Exercicis pràctics, explicacions teòriques, exàmens (i fins i tot la seva correcció), recomanacions de pel·lícules, fotografies, tècniques d'estudi i d'altres, per aprendre sobre història
Fum i Carbó
Aquesta activitat es realitza a partir d'un recull d'història oral amb els veritables protagonistes de la Història, persones anònimes que la van viure.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Déu meu, però què t'hem fet?
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Déu meu, però què t'hem fet?'.
Mostrant 71-80 de 554 elements.