Resultats de la cerca
Màgia entre fils
Aquest estiu us proposem una vetllada màgica al Museu de la Tècnica de Manresa!
16 Apps de la NASA que val la pena explorar
Llistat d'aplicacions educatives creades per la NASA per a telèfons, tablets i reproductors digitals per a tots els nivells.
Visita guiada al cel nocturn
Observacions nocturnes i diürnes per a totes les edats amb o sense telescopi
Ta-Tum, on els llibres cobren vida
Plataforma educativa gamificada per a dinamitzar la lectura. Conté una enorme biblioteca oberta amb llibres educatius i novel·les per a totes les edats.
Ajuda a la lectura: Glifing i Gliffish
Mètode d’entrenament de la lectura en català i castellà i Mètode de lectura anglesa amb el mètode glifing
Descobreix l'art amb La Col·lecció Telefònica
Fundació Telefònica obre les portes de la seva col·lecció d'art als nens i els convida a reinterpretar-la.
Boscos de ciutat? L'ecologia del parc
Activitat per a casals d'1 hora de durada. L'activitat 'Boscos de ciutat? L'ecologia del parc' aproxima els alumnes al concepte de serveis ambientals que els parcs forestals duen a terme.
EdPuzzle - Videos interactius
Crea qüestionaris interactius a partir de vídeos propis o de Youtube.
Generador d'operacions matemàtiques interactiu
Pàgina que permet crear operacions matemàtiques per resoldre de forma interactiva amb l'ordinador.
Programa amb Scratch
Amb Scratch pots programar les teves pròpies històries, jocs i animacions i compartir les teves creacions amb altres a la comunitat en línia.
Mostrant 121-130 de 547 elements.