Resultats de la cerca
Visites als Apiaris de Melvida a Collserola
Dolça Xerrada i Visita Guiada a un dels Nostres Apiaris per Particulars i Grups
Contes de la Laura i en Joan
Contes per entendre i apropar la ciència i la recerca als infants d'entre 8 i 10 anys
Ioga per infants i ioga en família
El ioga acompanya als nens i nenes en el seu creixement físic, emocional, intel·lectual i ètic (valors) d’una manera integra, per millorar la consciència corporal, la concentració, respiració
Aprèn llengua de signes (espanyola)
Recursos educatius en llengua de signes. Banc d'imatges i activitats educatives. Una manera de comunicar-nos amb els infants sords però també amb nadons!!
Visita comentada, TRENexperiències: Els viatges de luxe
A finals del segle XIX i principis del XX, van existir aquests tipus de trens de passatgers on es vivia una experiència molt especial de viatge amb tren. Vols saber com era?
ARBORETUM DE LES BRUIXES I BANDOLERS
L'Arborètum de Bruixes i Bandolers és un espai que s’ha volgut recuperar dotant-lo de personalitat i aprofitar la zona enjardinada amb un gran potencial com a espai interpretatiu i de sensibilització
Aprofruita
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb un elevat valor ecològic.
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
OTSIERA. Al servei del creixement interior
OTSIERA és un espai que comparteix reflexions, activitats i altres recursos al servei de l’educació de la interioritat.
Mostrant 91-100 de 558 elements.