Resultats de la cerca
El recorregut botànic de l’Esquerda.
Coneix la vegetació natural de la zona i la seva evolució des d’èpoques antigues fins a l’actual.
Visita guiada al cel nocturn
Observacions nocturnes i diürnes per a totes les edats amb o sense telescopi
Ves-te'n i viu
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Ves-te'n i viu'.
Atrapant l'aire!
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
Recicl´art familiar
El taller es planteja d'una forma totalment lliure on els infants, joves, adults i avis disposen d'una quantitat molt important de materials recuperats per a fer les seves creacions reciclades.
Castanyada i halloween al Bages
Veniu a gaudir de la tardor a La Figuera a Castellnou de Bages Passeu la Castanyada en una casa de colònies: del 31 octubre al 2 novembre
Aprèn sobre els animals amb els Germans Kratt
Vídeos de la sèrie de televisió dels germans Kratt, 2 zoòlegs que expliquen els animals d'una manera molt entretinguda
Gaudeix de la Natura a Camins de Bosc
Àrea forestal recreativa i de picnic.
Portes obertes a la Biblioteca de Catalunya
Cada 23 d'abril, diada de Sant Jordi, la Biblioteca de Catalunya obre les portes
Depuradora de Montcada i Reixac
La visita a l'EDAR de Montcada i Reixac, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Mostrant 131-140 de 555 elements.