Resultats de la cerca
Chrome Music Lab
Eines musicals creades per Google per a desenvolupar destreses musicals de manera lúdica i molt visual.
El cabàs de les fitxes per 1r i 2n
Fitxes imprimibles en català i castellà per als cursos de cicle inicial de primària: medi, llengua, matemàtiques.... També fitxes per a P5!
La fundació d'una colònia romana
Visita i taller adreçat a les famílies amb infants d'entre 6 i 12 anys
Coneix les religions de Catalunya
Aquesta pàgina web pretén acostar a l’alumnat d’ESO a la realitat de la diversitat religiosa del seu entorn.
Pescaclics a la xarxa
Els pescaclics (o clickbait) intenten captar l'atenció dels usuaris de material a la xarxa. Però què entenem per pescaclis? En què es basen?
KARTING SALOU
Activitat esportiva per tots els públics
Depuradora del Besòs
La visita a l'EDAR de Besòs, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
El poble gitano vist amb llums i ombres
Descobriu el teatre d'ombres gitanes
Mapa religiós de Catalunya
El Mapa religiós de Catalunya és un projecte que té per objectiu identificar i conèixer amb profunditat les comunitats religioses i els llocs de culte de totes les confessions presents a Catalunya.
Triescape Miquel Martí i Pol i Roda de Ter
Joc triple: gimcana, geocerca i joc d’escapada.
Mostrant 521-530 de 558 elements.