Resultats de la cerca
Lligats de peus i mans
Aquesta activitat lúdica està pensada per a infants a partir de cinc (5) anys, que busca incentivar la recuperació de residus per a mitigar l'esgotament de recursos que tenim.
Cap de setmana ibèric!
El primer cap de setmana d'octubre el Museu d'Arquitectura de Catalunya celebra el Cap de Setmana Ibèric!
Cavas Bolet - Visita Ecotast 1619
Ocasió perfecta per conèixer l'Alt Penedès, com s'elabora el vi i el cava tot passant el dia a la natura amb família, amics o parella.
El tresor perdut de la Remolina | Museu del Renaixement
La Remolina convida els infants a descobrir el Renaixement amb proves d’enginy i creativitat al Palau de Requesens!
Construïm un molinet de vent!
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Coeduquem(-nos). Itinerari formatiu pel professorat en prevenció de violències i abús sexual infantil
En aquest itinerari de 2 formacions de 2 hores, adquirirem eines teòriques i metodològiques per poder detectar i abordar situacions de violència masclista i d'abús sexual infantil.
CREEPY HALLOWEEN
El pla perfecte per passar un dia de Halloween en l’espectacular entorn del Poble Espanyol de Barcelona amb decoracions, personatges, música en directe, tallers d'artesania i moltes sorpreses més!
Concert entre llibres - ENTRESONS
Concert per a nadons. Petites històries i música en directe amb un munt d’elements visuals que acompanyen la sessió.
MOU-TE BÉ PLAY AND LEARN
Joc interactiu on-line per educar en la mobilitat segura i responsable.
Introducció digital saludable: Eines i recursos
Xerrada participativa per a famílies amb infants d'educació primària
Mostrant 11-20 de 554 elements.