Resultats de la cerca
Eines digitals per crear recursos per aprendre (docents)
Observatorio de tecnología educativa es una web que recull recursos digitals innovadors i educatius per crear material educatiu, gamificat.
Aprèn llengua de signes (catalana)
Aprèn els colors, els nombres, les salutacions, els dies de la setmana o els animals en LSC llengua de signes catalana!
English for Little Children
Joc per aprendre anglès per nens d'infantil i del Cicle Inicial de Primària- Aprenen vocabulari i la pronunciació de forma gamificada.
Quadernets RUBIO
Quaderns per aprendre matemàtiques, lletres, operacions, números. Adequats des de infantil fins a primària.
Cebes o tomàquets? Aliments que van venir d'Amèrica
Taller per conèixer els aliments de tota la vida i la seva procedència
Adivina la palabra
Endevina la paraula que descriuen els nens. Un joc molt entretingut per a aprendre castellà amb els més petits.
Explora la natura del parc de Can Mercader
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
Scratch Jr.
App per iniciar-se en la programació basada en blocs "Scratch". Indicada per infants de 5 a 7 anys ja que no requereix llegir ni escriure.
Crea ciutats de Paper!
Imprimibles per a pintar i jugar!
ESCALADA EN FAMÍLIA
Activitat adaptada a les necessitats de cada grup
Mostrant 21-30 de 555 elements.