Resultats de la cerca
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍ
Juga amb matemàtiques
Recull d'activitats per aprendre matemàtiques jugant!
El conreu de la vinya al parc dels Pinetons
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Joc d'enigmes Verdaguer
Activitat familiar autònoma. Joc de pistes pels carrers de Folgueroles i la Casa Museu Verdaguer. 4€ per participant.
Ioga per infants i ioga en família
El ioga acompanya als nens i nenes en el seu creixement físic, emocional, intel·lectual i ètic (valors) d’una manera integra, per millorar la consciència corporal, la concentració, respiració
Figures geomètriques amb plastilina i escurdents
Activitat per aprendre geometria utilitzant escuradents i boletes de plastilina, tot seguint les targetes imprimibles a mida real.
Visites guiades en família, a la granja Can Ribas
Descobreix la Granja Can Ribas en família; Submergeix-te a la vida rural i aprèn els secrets de la naturalesa. Vine amb la teva classe i viu una experiència única, connectant amb l'essència del camp.
La fundació d'una colònia romana
Visita i taller adreçat a les famílies amb infants d'entre 6 i 12 anys
Calçotades amb activitats a Osona
Torneu a gaudir de la casa de colònies Les Tallades (Vilanova de Sau) Oferim estades de cap de setmana per a famílies i grups, on podeu gaudir d'activitats diverses per a grans i petits
COM ES RESCATA UNA TORTUGA MARINA?
Activitat recomanada per famílies amb nens i nenes a partir de 5 anys.
Mostrant 171-180 de 555 elements.