Resultats de la cerca			
			
		
		Cuida el teu cos!
Recursos online per Educació Física i Nutrició. 
	El tresor perdut de la Remolina | Museu del Renaixement
La Remolina convida els infants a descobrir el Renaixement amb proves d’enginy i creativitat al Palau de Requesens! 
	Visita teatralitzada: Les fabuloses històries de l’Esquerda explicades per Floduc el bufó.
Utilitzant diferents recursos visuals un bufó molt tafaner explica totes les històries que coneix sobre l’Esquerda i la gent que hi vivia. 
	Aprèn les hores
Jocs interactius per aprendre les hores del rellotge. 
	SIMULACRE DE RESCAT D'UN DOFÍ
Activitat recomenada per famílies a partir de 6 anys. 
	Atrapant l'aire!
Activitat per a casals d'1 hora de durada. 
	Fum i Carbó
Aquesta activitat es realitza a partir d'un recull d'història oral amb els veritables protagonistes de la Història, persones anònimes que la van viure. 
	El llibre de Kells
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'El llibre de Kells'. 
	Sobreviure a la prehistòria
Us convidem a passar un dia a la prehistòria. 
	De déus i homes
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'De déus i homes'. 
	Mostrant  191-200 de 563 elements.
  
            