Resultats de la cerca
Colònies d'estiu Emocionals a La Granja
Les Colònies Emocionals són una de les activitats estrella de La Granja per l’alt impacte i resultats. Divertides, segures, amb professionals acreditats i formats.
Excursions en familia Emofamily
Cada mes i durant tot l’any, “La Granja, Ability Training Center” organitza les excursions EMOFAMILY, on l’aprenentatge estarà assegurat per a grans i petits.
L'enigma del Ter
Itinerari autoguiat que permet conèixer, a través d’una història, el riu Ter i el seu entorn
Banc de sons gratuït del xtec
Recursos sonors per a fer produccions audiovisuals.
Banc de recursos 2.0
Banc de recursos en Genially, per gamificar els continguts de l'escola!
OTSIERA. Al servei del creixement interior
OTSIERA és un espai que comparteix reflexions, activitats i altres recursos al servei de l’educació de la interioritat.
MÓN SANT BENET: Activitat familiar: La cuina en joc
Participa al concurs on els millors restaurants del món lluiten per aconseguir la preuada “Benet star”
Bany de Bosc
Una passejada tranquil·la i conscient pel bosc, en el que durem a terme diferents tècniques per tal d'aprofitar els beneficis que el bosc ens aporta, fugint de misticismes.
El conreu de la vinya al parc dels Pinetons
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Ecoparc dels Hostalets de Pierola
L'Ecoparc d'Hostalets de Pierola tracta els residus de la fracció resta i els dóna un pretractament abans no es portin al tractament finalista
Mostrant 121-130 de 558 elements.